Klachten & Garantie

Klachten:

U hebt een klacht? Meld ons deze klacht via de e-mail op orders(at)keepersport.be . Vermeld in uw klacht uw naam en ordernummer. Stuur, indien mogelijk en noodzakelijk, een foto van de klacht. Wij nemen uw klacht direct in behandeling en binnen 24 uur (werkdagen) komen we bij u terug met een passende reactie.  

Garantie:

Het doel van KEEPERsport is om de beste producten voor u aan te bieden. Elk product in ons assortiment, voldoet aan onze hoge kwaliteitseisen. KEEPERsport biedt een zeer ruim en exclusief assortiment aan om de klant optimaal van dienst te kunnen zijn. Dankzij onze jarenlange ervaring zijn wij in staat om ons elk jaar weer te verbeteren. Onze collectie is uitvoerig doorgenomen zodat wij u elk jaar een zeer compleet assortiment kunnen aanbieden. Profkeepers uit heel Europa spelen inmiddels met onze producten en zijn zeer tevreden.

KEEPERsport streeft naar 100% tevredenheid bij de klanten. Wij zijn dan ook verplicht om een goed product te leveren. Met andere woorden, het product moet een bepaalde periode op een goede manier te gebruiken zijn. Wij als KEEPERsport hanteren dan ook een garantieperiode van 4 weken. Wat is nu een fabricagefout? Een fabricagefout is een mankement aan het artikel. Dit mankement is niet ontstaan door onjuist gebruik, slecht onderhoud of slijtage.

Wat houdt deze garantie in?
In deze periode van 4 weken kan het voorkomen dat het product defect gaat. Dit kan gaan om een stiknaad probleem, loslaten van bedrukking o.i.d. KEEPERsport zal dit product kosteloos herstellen. Wij zullen het product repareren of het oude product vervangen voor een nieuwe.

Valt mijn product binnen de garantie?
Om te weten of je product binnen de garantie valt, verzoeken wij u het volgende te doen:
-    Mail je gegevens (naam en ordernummer) en je klacht naar orders@keepersport.be
Voeg bij je mail foto’s van je klacht. A.d.h.v. de foto’s zullen we proberen te bepalen of het product in aanmerking komt voor een vergoeding of niet.
-    Wij nemen z.s.m. contact met je op om je van verdere instructies te voorzien.
-    Stuur je een product terug? Let er dan op dat het product droog en schoon is. Wij zullen vieze en natte handschoenen dan ook niet in behandeling nemen.
-    Wanneer de klacht terecht is, zullen we proberen de schade te herstellen of het oude artikel te vervangen voor een nieuw artikel. Mocht het nieuwe artikel niet naar wens zijn, dan houd je een tegoed wat je kunt besteden bij een eventuele volgende bestelling.

Bij de volgende punten kan er geen aanspraak worden gemaakt op garantie:
-    Defecten door nalatigheid of opzet
-    Normale gebruiksslijtage, klachten van foam op keepershandschoenen, slijtage aan zolen, hakken en neuzen van voetbalschoenen
-    Stiknaadproblemen van Rollfinger handschoenen waarbij de ring- en middelvinger gescheurd zijn.
-    Nalatig onderhoud of ondeskundig gebruik
-    Ladders in sokken en rafels in kleding
-    Mankementen aan ritsen
-    Schade welke is ontstaan door niet de gebruiksaanwijzing te volgen, denk hierbij aan wassen en drogen.